tisdag 4 oktober 2011

Länge sen nu...

Det var riktigt länge sen jag skrev. Det kan bero på att jag har mått så mycket bättre än vad jag gjorde i somras.
Av nån anledning har det inte känts ok att skriva när jag har mått bra pga att jag mådde så dåligt sist jag skrev. Sjukt egentligen. För det borde vara lika lätt att skriva nu...

Jag har fortfarande mina upp och ner dagar. Just idag mår jag bra men har ändå en liten down...

Jag får ofta frågan när jag ska ta och träffa nån ny? Men jag vill inte träffa nån ny ännu. Vi var ihop i 13 ½ år och det tog slut för 4 månader sen. Låt mig vara liksom...

Jag hade planerat att bli gammal med honom. Jag känner det fortfarande som ett stort misslyckande. Men det är himla skönt att vi kan vara bästa vänner fortfarande iaf. Vi umgås i princip varje dag. Äter middag ihop med barnen mm...

Låt mig vara, jag träffar nog en ny kille när jag är mogen för det. Den tiden kommer säkert, kanske inte snart men så småningom. :)

Men det bästa är att jag mår bättre nu för tiden. :)

Inga kommentarer: