fredag 21 oktober 2011

Hur många tårar finns det egentligen???

Ligger och försöker sova. Det går inte.
Har börjat att må sådär dåligt igen. Gråter hela tiden. Bröt ihop på jobbet idag.
Äter gör jag iaf än så länge men känner att matlusten börjar att avta. Vill inte må så här.

Hur många tårar finns det i en kropp egentligen? Tar de aldrig slut? Vart kommer tårarna ifrån. Går de att stoppa? Fast jag gråter iofs helst med tårar än utan. Det känns mer på riktigt då. Att man faktiskt är ledsen och inte bara spelar... Eller nåt...

Det är 4 dagar kvar tills det har gått 1 år sen vi tog beslutet om att flytta ifrån varandra. 1 år!!! Shit vad tiden går fort.

Att vara vänner visade sig vara svårare än vad jag trodde. Det gör mig bara förvirrad. Vill, vill inte. Just nu mest vill. Kanske är försent???

Less på alla tankar som far runt i huvudet på mig jämt, dag som natt. Att vara själv fungerar inte alls. Jag trodde att dottern hade fotbollscup imorgon. Det visade sig vara på söndag. Jag fick panik. Vad sjutton ska jag göra hela dagen imorgon????

Jag jobbar extra just nu. I hemtjänsten. Vad skulle jag göra på kvällarna om jag inte hade det??? Jag kan inte vara själv helt enkelt.

Jag får panik. Jag vill inte må så här. Jag vill kunna sova, äta och fungera normalt.

Fuck life!!!

Om 2 veckor skulle vi åka till Värmland på fest. Maskerad, jag hatar maskerad. Idag kom jag på vad jag skulle klä ut mig till. Nu tror jag att jag hoppar över att åka. Det kanske inte passar sig helt enkelt.

Jag vill samtidigt som jag är rädd för om det är rätt. Att vilja är kanske fel.

Om 2 dagar skulle vi ha varit ihop i 14 år. Om 4 dagar tog vi beslutet att flytta isär. Nu ett år senare finns det andra beslut att ta. Fortsätta att må dåligt eller ta tag i livet och börja må bra. Jag ska försöka att ta tag i livet. Nån dag. Inte just nu bara. Jag vågar inte!!!

Inga kommentarer: