tisdag 10 maj 2011

Vilken dag och den har nyss börjat.


Som sagt vilken dag. Den börjar med att jag får göra matsäck till sonen. De har tydligen orientering hela dagen. Dumt att berätta det i tid liksom. Det blev makaroner och köttbullar.
Jag har apont i knät efter att knät hoppade ur led igår.
När jag kom till jobbet träffade jag chefen som ville prata med mig och några andra om den nya tjänstefördelningen som ska ut i eftermiddag.
Lite orolig är jag måste jag säga.
Jag har även en tanke i huvudet som jag inte blir av med. Det är en tanke som jag blir glad över men som samtidigt gör mig orolig och frustrerad. Tänk om livet bara kunde vara lätt nån gång. :(

Ja ja jag och barnen är iaf friska och mår bra. Det måste man oxå tänka på.
Ha en bra dag. Det ska jag ha från och med nu. :)

Inga kommentarer: