torsdag 5 maj 2011

Ett klick ifrån

Igår satt jag på jobbet och hade tråkigt. Då hamnade jag vid datorn och gick igenom en massa gamla mail vilket ledde mig in på komvux.

Jag satte mig och tittade igenom vad det fanns för utbud. Jag satt och klickade och klickade och tillslut var jag bara ett klick ifrån att ansöka till skolan igen..

Det vore ju himla skönt att få plugga, men jag har inte den tiden tror jag.
Det blev alltså inget klick på ansök. :(
En annan gång kanske.

Just nu vet jag ju inte vad jag vill bli när jag blir stor.
Kanske ska jag sätta mig och läsa historia A igen fast inte på skolan utan bara för mig själv. Då kan jag ju känna mig lite mer förberedd på det om jag söker till skolan igen.

Sist fick jag ju panik när jag började närma mig proven. Men om jag är mer förberedd kanske det kan fungera. :)

Ja, vad vet jag??? Inte vad jag vill bli när jag blir stor i alla fall...

1 kommentar:

Sus sa...

klart du ska följa med nästa gång!