söndag 22 maj 2011

Viktras :(

Skulle egentligen skriva ett inlägg om alkohol och allkoholism. Men bestämde mig för att radera det jag skrev.

Det hade kunnat misstolkas och det är aldrig bra...

Istället kan jag ju skriva att under en veckas tid har jag gått ner 3-4 kilo. Om barnen ska fortsätta bo hos deras pappa varannan vecka komer jag inte finnas kvar. Jag har 1 tallrik i mmin diskmaskin. Men en himla massa glas. Det är så lätt att ta ett glas Oboy till middag när inte ungarna är här.

Det måste bli ändring på det. Jag hade ju precis lyckats komma upp till min målvikt så rasar jag ner längre än vad jag var innan.

Det är konstigt det där. Många tjatar om att de måste gå ner i vikt mm mm men jag vill gå upp istället :) Är man någonsin nöjd med sin kropp?

Igår fick jag ett tillfälle att tänka över hur jag såg ut och nej jag är inte riktigt nöjd. Skulle vilja vara mer fit. Lite mindre där och lite större där. :)

Jaja Jag har inte gått ner så mycket och har en känsla av att jag kommer att gå upp de där tre kilona redan nästa vecka då barnen kommer tillbaka. För de får alltid middag.

Jag skulle också kunna skriva en massa annat som händer just nu. Men väljer att inte göra det. Det händer en hel del just nu. Hoppas att det leder till något bra bara. Det skulle kunna leda till nåt mindre bra. Och då kan jag lova er att då kan det bli totalt knas...

Brorsan är i Turkiet just nu. Han ville inte riktigt åka. Han vill inte ligga på stranden varje dag och bara jäsa. Jag vill åka till Turkiet och ligga på stranden och bara jäsa.
Fett skönt det skulle vara. Jag har inte råd. Men nu har jag ju börjat jobba lite extra. För de pengarna ska jag betala lite skulder. Sen när det mesta är borta då ska jag spara ihop pengar till en utlandsresa.

Skulle vilja åka helt själv faktiskt men då skulle barnen lyncha mig.

Nu har jag nog svamlat klart.
Ska gå och lägga mig. Kom hem vid 5 tiden imorse och vaknade av mig själv vid 8 tiden. Jag kände mig så bakfull trots att jag inte hade druckit en droppe alkohol. Men det var bara att kliva upp duscha och se glad ut. :)

Vi var ju iväg och curlade.

Ha det bäst nu. :)

Inga kommentarer: