måndag 2 maj 2011

Väntar


Sitter i bilen och väntar på sonen. Han är förhoppningsvis klar med sin fotbollsträning snart. Först åkte jag hit till Älvsjö för att lämna honom sen blev det en tur till Vårberg för att hämta dotterns jacka som hon glömde. Sen blev det att åka till Sätra för att lämna henne på hennes fotbollsträning sen tillbaka till Älvsjö för att hämta sonen.
I vanliga fall har exsambon börjat hjälpa till med dottern men han fick jobba över idag. Men tack och lov hämtar han henne, deras träningar slutar nämligen samtidigt.

Det e lite tråkigt att sitta här dock. Jag skulle gärna ha varit hemma och städat klart i köket. Nästa rum att ta tag i är badrummet såg jag. Blir oxå en ordentlig städning där med. :)
Nu är det dags att gå upp till planen och visa att jag är här. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är duktig tänk om jag bara hade hälften av din energi skulle jag vara glad.kram