tisdag 10 maj 2011

I badet


Ligger i badkaret med Marabou, påskmust, spotify och en massa tankar som inte vill försvinna. Hade jag inte haft barnen hade jag nog gett mig ut på en promenad eller en joggingtur. Det är nog det enda minus jag kan komma på med bara varannan helg borta. Jag blir låst och kommer ingenstans. Inte helt spontant iaf. Om tankarna bara kunde försvinna eller iaf avta lite/mycket så skulle allt bli lite bättre. :) Tankar på både gott och ont, dags att bestämma sig. Det goda kanske inte väntar hur länge som helst.
Imorgon blir det jobb igen. Det är nog dags att jag köper en blomma till kökspersonalen för utan att veta om det så är det de som har hållt mig flytande den här våren. Utan dem hade jag inte klarat mig. Tänkte att en blomma kanske är ett ganska bra tack iaf. :)

Inga kommentarer: