onsdag 25 maj 2011

Hiss!

Idag hade jag möte med närmaste chefen.

Vi skulle ha varit ett par stycken på det mötet men då allt löste sig utan möte behövdes inget möte.
Jag ringde och berättade det för henne igår kväll. Samtidigt så passade jag på att fråga att eftersom hon då plötsligt blev ledig vid den tiden. Hade hon tid för bara mig då??

Det hade hon.

Jag ville bara berätta för henne att jag är fundersam över hösten. Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med då. (Fortfarande inom skolan)

Hon blev förvånad eftersom jag har pratat mig så varm om Klubben som det heter.

Jag försökte få fram att jag tycker väldigt mycket om Klubben men är lite irriterad över att folk som ingen vill/kan jobba med för att personen i fråga inte är så bra.. Har högre lön än vad jag har och då har jag allt ansvar.

Jag är inte så duktig på att prata för mig så jag kände hur jag blev både varmare och rödare i ansiktet ju längre mötet gick.

Men min chef sa att hon inte tänkte flytta på mig någonstans då hon var förbannat nöjd med mig på den plats jag var.

Oj, sa jag då. Så har det inte känts berättade jag och hon förstod inte alls.

Men summa summarum. Chefen är förbannat nöjd med mig. :) Det känns bra.

Inga kommentarer: