tisdag 17 maj 2011

Konstigt egentligen...

Ja det är konstigt att jag inte kan ta det lugnt...

Jag kom hem från jobbet kl 16.30. Ja jag smet 2 minuter tidigare. Jag slutar ju egentligen prick 16.30... Men iaf.

Var var jag??
Jo, jag kom hem från jobbet 16.30 idag. Jag gick direkt in till datorn och satte mig. Bläddrade upp facebook. Kollade igenom den lite snabbt och kände att jag var klar och VÄLDIGT rastlös.
Klockan var då 16.38.

Jag fick panik. Vad skulle jag göra hela kvällen???

Jag hade planer men fick återbud vid 2 tiden idag. Att då ändra mig kan vara lite svårt.

Jag satte mig och började gå igenom lite papper. Jag ringde brorsan för att fråga svägerskan om hon kunde gå igenom en sak på datorn med mig idag istället för imorgon...

Vilken lycka, det kunde hon. :)

Jag får panik när jag inte har något att göra med mina barn. Ingen träning eller match....
Jag är barnfri och vet inte vad jag ska ta mig till när jag är ensam och inga träningar...
Måste skaffa mig ett liv.

Då kan ni förstå vilken lycka när svägerskan sa att hon hade tid med mig. Det var bara att komma över. :)

Jag gick över strax efter 17. Jag gick hem strax innan 22 :)

Jag fick middag, en genomgång av datorgrejen, ett parti Alfapet och en väldigt mysig kväll.

Från att ha panik och vara väldigt rastlös till att få en kanonkväll. Me like!!!

1 kommentar:

Vera sa...

Så du är barnfri när jag är barnupptagen?! Du kan alltid komma hem till oss å hänga! :) Ta med yazty bara, för jag har inget... ;)
Puss