torsdag 14 april 2011

Väntar


Jag sitter och väntar på mina elever. Högstadiet har elevens val idag. De får dansa bugg, afrikansk dans och spela bowling. Jag hjälper till vid bowlingen som det kanske på bilden. ;) jag hinner dock bara med en grupp till innan det är dags att gå tillbaka till skolan. På måndag är det dags för mig att ha hit igen dock med mina eftermiddagsbarn då det är påsklov då. Vi ska bowla på måndagen. På tisdagen ska vi göra tacos, då ska alla elever hjälpa till. De blir jämt så chockade när jag ber sonen att gå hem och börja med middagen så nu ska de få laga mat de oxå. På onsdagen ska vi till simhallen och på torsdagen ska de nog bara få vara. :-) jag hoppas och tror att det blir ett bra lov för de elever som kommer till mig. Nä, nu får de komma mina elever. Det är inget kul att vänta. :(

Inga kommentarer: