måndag 11 april 2011

Helgen

I helgen som var anordnade sonens hockeylag en cup. (Vad jag vet utan magsjuka...) I lördags var jag där från 07.00- 22.15 I söndags var jag där från 07.00 - 21.30 Jag kan lova er att jag var trött. Men å andra sidan så var det här den lättaste måndagen att kliva upp på morgonen. Jag hade ju vanan inne liksom. Att få kliva upp kl 7 var ju sovmorgon. ;) Jag måste säga att cupen var riktigt lyckad. Vi kom 4a och det var en bra placering kan jag tycka. Man bör inte vinna sin egen cup tycker jag av nån anledning. Det är ju roligare för de andra lagen att komma tillbaka om de har kommit långt. ;) Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket mer om det just nu. Men nu vet ni varför det har varit så tyst här på sidan. ;) Nu börjar sängen ropa på mig för trött det är jag efter den här helgen. :)

Inga kommentarer: