måndag 4 april 2011

Blaha blaha

Har nog ingenting att skriva om idag så egentligen borde jag väl inte göra det. Igår var jag på dotterns fotbollscup. :) Det var bra synd på vädret bara... 2 förluster och 1 oavgjord blev det. Idag var jag på dotterns fotbollsträning. Jag har kommit på att det är en grupp med riktigt tråkiga föräldrar till de här tjejerna. Jag pratar med en mamma och hennes man när han är där och en pappa till en annan tjej. De andra föräldrarna hälsar knappt på varandra... Då är det stor skillnad på sonens både hockey och fotbollsträningar. Där pratar vi allihop med varandra och försöker att lösa problem med hämtning och lämning... Idag är jag riktigt trött. Så trött att mina kollegor och elever har kommenterat det. Tillslut tittade jag mig i spegeln eftersom det var så många som frågade hur jag mådde. Shit vad jag såg ut. Ögonen var alldeles knallröda och osminkad var jag. Mina kollegor måste ha trott att jag var jättebakis. :) Men det var jag inte minsann för det hinns inte med att supa till här hemma. Alltid är det nåt med hockey eller fotboll :) Och shit vad jag gillar det. Hellre en ishall kl 7 en lördag morgon än en redig fylla. Självklart är det kul med fest men jag tycker verkligen om att åka iväg med barnen. Nu ska jag glo på tv en stund innan jag hoppar i säng. :D

Inga kommentarer: