söndag 3 april 2011

Min bror och jag

Idag ringde min bror till mig och sa att han hade en cykel till min son. Hans son har 2 cyklar i källaren som han har vuxit ur och den minsta cykeln passade min son perfekt. :) Jag tog mina barn och gick över till honom för att hämta cykeln. Vi gick ner i källaren för att hämta den. Han klippte låset på en gång. Ja han fick klippa låset för nyckeln var borta sen länge. Sen fastnade vi i källaren. Vi stog och pratade i säkert en timme där nere innan vi bestämde oss för att gå upp till honom. Där lagade han middag som vi fick stanna och äta. Världens bästa svägerska hade kommit hem medan vi stog i källaren och satt i vardagsrummet och pluggade. Hon både pluggar och jobbar som tusan just nu. Jag är riktigt imponerad av henne, visst hon är astrött och så men hon kommer att lyckas det är jag säker på. Jag hoppas att jag får samma målvetenhet (heter det så) om jag kommer in i skolan som jag har sökt... nu ska jag fortsätta att titta på Taken en film på 4an. Ha det bäst. :)

Inga kommentarer: