onsdag 27 april 2011

Saknar

Idag saknar jag Uffe riktigt mycket. Jag vet att han bara är ett telefonsamtal bort och bor i huset bakom mig. Men jag saknar ändå.

Det kan ju ha med drömmen om honom jag hade inatt.

Jag drömde att han hade träffat en annan och att han och jag smög med VÅR kärlek. Jag betedde mig som den andra kvinnan trots att vi fortfarande var förlovade och allt. Konstigt det där...

Hur som helst så har vi ju ändå varit tillsammans i 13½ år och bott ihop i 13 år.
Vi gjorde ju tydligen allt tvärtom. Vi flyttade ihop samma dag som vi blev tillsammans och nu bor vi inte ihop...


Jag skulle ljuga om jag sa att det var lätt. Fatta vad mycket jag ljuger. Då jag svarar att allt bara är bra när folk frågar hur det går.
Vi hade en jättebra påskhelg tillsammans vilket gör att det faktiskt känns jobbigare...

Tänk om man kunde få tjuvkika lite på framtiden. Då kanske det skulle kännas lite lättare.

*Saknar*

Inga kommentarer: