lördag 2 april 2011

Vad sjutton har jag gett mig in på nu då???

Min nya biträdande rektor (och närmsta chef) har lurat mig (har inget att göra med föregående inlägg). Hon har inte lurat mig men övertalat mig. Det finns en utbildning som ska börja v.18. Jag hade inte alls tänkt att söka den det kändes som helt fel tillfälle i livet. Min chef tyckte att jag skulle söka den och stack till mig ansökningspapprena igen. Jag hade ju redan fått 2 från annat håll men de hade jag rivit. Sen under dagen skickade hon sms där det stog att jag skulle söka. Jodå jag sökte. Vad är det värsta som kan hända liksom? Jag kommer in, jag pluggar och blir lärare med inriktning fritids. Vilket resulterar i högre lön mm. Skulle jag komma in och känner att jag absolut inte vill går det ju att tacka nej så får nån annan platsen. En annan grej är ju att min vän Ann-Sofi också har sökt till den här utbildningen. Vilket betyder att om vi båda kommer in blir vi klasskompisar igen. :D Kommer jag in så går jag tydligen i skolan en torsdag-söndag i månaden och en till två kvällar i månaden. Jaja jag vet inte om jag ska be er hålla tummarna eller inte så ni får göra som ni vill. :)

Inga kommentarer: