onsdag 27 april 2011

Igår, idag och imorgon

Saknaden är fortfarande hemsk.

Imorgon ska jag få jobba kväll på ett jobb inom vården. Jag får åka direkt från mitt jobb och dit.

Idag fick jag åka direkt från jobbet och iväg på ungarnas fotboll sen hade sonen ett hockeymöte. Vi var hemma strax efter kl 21.
Imorgon slutar jag tydligen 21.30. Jag tycker att det ska bli helkul. Lite nervös är jag dock...

Nu ska jag krypa ner i min säng där 2 av världens bästa barn ligger. Enligt mig är de de bästa barnen men det tycker ju alla om sina barn så därför fick det bli 2 av världens bästa barn, då slipper nån bli sur ;)

Min dotter låg och gnydde nästan grät i sömnen igår kväll när jag gick och la mig. Jag frågade vad som var fel och hon sa att det gjorde ont i foten. Jag frågade då hur det kunde göra så ont i foten och hon svarade att det var ju för att hon hade trampat på den där. Den där??? Ja sa hon den där och pekade på blomman som jag har på mitt påslakan. :)
Behöver jag säga att hon pratade i sömnen. Det är ganska kul när hon gör det för hon tittar och pratar precis som vanligt. :)

som sagt sängen ropar. Nu ska jag krypa ner till de fina som valt att sova i min säng. Det gör de så ofta som de får. De tycker att det är dumt att en säng står tom inne hos mig. Att två sängar blir tomma inne hos dem det tänker de inte på ;)

Men jag bryr mig inte. Ibland vill jag sova själv men de får sova inne hos mig nästan så ofta de vill. De växer väl ifrån det alldeles för snart ändå...

God natt och sov gott...

2 kommentarer:

~Johanna~ sa...

hittade precis din blogg, den är mysig.. jag kommer tillbaka!

Åsa F sa...

Vad kul. Välkommen tillbaka. :)