tisdag 26 april 2011

Kaos i huvudet

Jag har kaos i huvudet. Jag måste börja att skriva upp vad vi ska göra i kalendern igen.
Jag för mycket i huvudet just nu. Ändå är det inte så mycket då ungarna har träningar samma dagar i veckan och självklart samtidigt.

Det diffar på nån halvtimme mellan deras starttider och sluttider annars är det samma.

Jag är trött och tyckte att det var riktigt jobbigt att jobba idag. Men svägerska ringde med ett glatt besked idag. :)

Tyvärr fick vi ett tråkigt besked på jobbet idag. En kollega som ganska nyss kommit tillbaka från bröstcancer är sjuk igen. En annan kollega skickade henne till akuten för en vecka sedan då hon tydligen betedde sig så konstigt och hade riktigt ont i huvudet.

Jodå det var nån form av cancer i huvudet. Tråkigt. :(

Nu ska jag sätta mig och anteckna i kalendern ;)

Inga kommentarer: