söndag 17 april 2011

I helgen

Jag har den här helgen varit med barnen. I fredags åkte jag och Uffe iväg och handlade medan barnen gick på disco med varsin kompis. Sonens kompis stannade sedan över natten till lördag. Då åkte sonen och han iväg på fotbollsmatch. Nope min son spelade inte men han tittade. Jag och dottern passade på när vi ändå var lediga och det var så fint väder att åka till ishallen. Där hade 02orna cup så vi tittade på vår Kristoffer när han spelade. Vi skulle stanna och titta en match, hämta hem sonens utrustning och sen åka hem. Vi kom vid 10 tiden och åkte hem vid 18 tiden. Då åkte vi bara hem för att hämta kläder till sonen som skulle sova hos samma kompis som sov hos oss. Där blev vi sen kvar till 21 tiden. Jag och dottern kröp i säng 21.15 och båda somnade nästan bums. :) Shit vad trötta vi var. Idag åkte vi iväg på en fotbollsmatch som dottern hade i Rönninge. Klockan 06.30 ringde klockan. Gäsp!!! Klockan 14.00 hade hon avspark igen denna gång i Tullinge. :) Vera kom dit med sin söta Leah. :) Vera och Leah följde sedan med hem på en fika. Den tog vi utomhus i lekparken så himla mysigt nu när man kan vara ute igen. :) Sen var det dags att åka och hämta sonen på sin fotbollsträning. Jag kommer dit men då är inte sonen där. Han hade tydligen vägrat att gå dit. Tränaren (som är pappa till kompisen som han sov hos) ville inte tjafsa med honom så han fick stanna kvar hemma hos dem. Det var bara att åka hem till dem och hämta en trött och grinig son. Då jag var jättesur på honom pratade jag inte med honom på vägen hem. Han kom hem och gick och la sig i sängen direkt. Kl 18.15 så sov han. :) Dottern duschade och gick sedan ut en stund. Nu ska jag börja laga lite mat. Troligtvis bara till mig och dottern eller ska man kanske väcka sonen så att han kanske kan sova inatt??? Kram på er. :)

Inga kommentarer: