fredag 23 januari 2009

Träning och fruktsallad

Sitter hemma med S idag med. Hon kollar på Trolltider. Jag insåg precis att den är 6½ timme lång och hon har kollat 2½ timme.
Vi ska alldeles strax åka till City gross och handla lite mjölk och frukt. Vårt mjölkkonto är svindyrt nu, undrar hur det blir när barnen är tonåringar sen?
Frukten är till fruktsallad ikväll, vi har sockersanering här hemma så vi ska kalasa på lite fruktsallad ikväll, när jag kommer hem från träningen.
Jag tror att jag ska träna ikväll iaf. Tänkte smita iväg till gymmet när Uffe kommer hem. Funderar på att köra lite på löpbandet idag och sen bara köra benen i styrkelokalen. Ja vi får se om jag kommer iväg först.
Nä nu är det dags att stänga av tvn och åka iväg och handla annars blir D riktigt ledsen om det inte blir nån fruktsallad. Det är nämligen han som har beställt den.

Puss och kram på er.

Inga kommentarer: