måndag 26 januari 2009

Inte mycket.

Idag blir det inte mycket skrivande. Jag håller på att somna är så trött.

Jag jobbade ju idag efter att ha varit hemma med S hela förra veckan. Det var kul att vara tillbaka. Ungarna berättade att de hade saknat mig och att det kändes som om jag varit borta jättelänge. Jag väljer att tro på dem det mår jag bäst av ;) Lite jobbigt att jag fick ta ett litet samtal med en medarbetare om att samarbetet oss emellan måste bli bättre, annars kommer det inte att funka. Kollegan tog det tack och lov bra och gjorde som jag ville och det tycker jag om. - När folk gör som jag vill att de ska göra alltså

Idag firade vi D här hemma med släkt och vänner det var jättemysigt tycker jag men oj vad man blir trött. Vi åt lite tacos till middag med släkten och vi hann precis bli klara när våra vänner kom på besök. D fick massvis av pengar från dem alla. Tack så mycket allihop. Han fick även hockeyprylar och lite andra saker..

nu ska jag borsta tänderna och allt det andra man gör innan man lägger sig. Godnatt och sovgott

Inga kommentarer: