lördag 31 januari 2009

Idag är jag riktigt trött.

Oj idag har jag skrivkramp. Jag är så trött. Jag håller på att få ryggskott igen och har sovit jättedåligt inatt. Blä jag hoppas att det inte blir ordentligt ryggskott bara, det räcker som det är.

Igår var jag som sagt på Cosmonova med Douglas klass. De var jätteduktiga allihopa. Ingen försvann och de betedde sig exemplariskt allihop. Så stolt över den klassen.

Senare på eftermiddagen var det dags för Douglas träning, jag satt som vanligt med Eva uppe i fiket och snackade skit. Efter att han duschat klart åkte vi hem till en middag som stod på bordet. (Det hör inte till vanligheterna). Efter det var det lite vila och sen dags att åka iväg till ishallen igen för att gå på skridskodisco. Igår åkte inte jag några skridskor jag var för trött. Vi kom hem vid 22 tiden och då var det raka vägen i säng. Jag kan lova att det var skönt att gå och lägga sig.

nu ska jag försöka att städa lite, om det går för ryggen.
Puss på er allihopa. Kramiz

Inga kommentarer: