söndag 25 januari 2009

Min dag och mina funderingar...

Idag har jag storstädat. Det gjorde jag även igår, det skrev jag i inlägget som försvann. Jag har skurat väggar, golv och tak i båda badrummen och i resten av lägenheten har jag dammsugit och svabbat golven. Under tiden har sambon antingen suttit vid datan eller legat på soffan och glott på tv. I två dagar har jag storstädat och han har latat sig, snacka om att vårda förhållandet. Det är tur att jag älskar honom ändå.

Douglas spelade match idag snuvig och eländig men feberfri. De vann med 4-2. Mammas duktiga kille gjorde såna räddningar och plockade pucken, som han aldrig gjort förr. Mamma är stolt. Det var Tyresö de spelade mot och inte DIF som jag trodde de kommer senare under säsongen...

Annars har Steffie varit på kalas hos en grannflicka och sen var hon på showdans och det verkade hon tycka om. Nu är det 11 gånger kvar så förhoppningsvis har hon hittat sin grej efter det och vill fortsätta med det.

Idag fick jag en inbjudan till underklädesparty av en kompis. Ingen aning om vad det är men det blir nog kul. På torsdag kl 19.

Men först ska vi som spelade hockey ihop börja spela innebandy tillsammans med början på tisadg. Det ska bli skitkul. Jag längtar efter några av tjejerna, några kan hoppa i sjön men de får man väl ta med en klackspark och umgås med dem man faktiskt tycker om. Jag kan utveckla det en annan gång varför jag inte tycker om vissa i laget.

Jag har fortfarande inte förstått vissa grejer på den här sidan som tex hur jag söker på andra som bloggar. Jag har kompisar som bloggar med just den här sidan men jag vet inte hur man söker dem. Ja ja nångång kanske jag kommer på det.

nu ska jag sova kram och godnatt.

Inga kommentarer: