torsdag 29 januari 2009

Stackars min älskling.

Idag är jag inte lika irriterad, då tycker jag synd om min älskling när jag läser vad jag skrev igår. Förlåt älskling men jag var väldigt irriterad på dig igår. Love you!

Idag var jag på jobbet som vanligt, vi hade APT möte lunchade och sen var det en timme högstadiet. Jag som sagt att de är så snälla våra högstadieelever och att jag inte har några direkta problem med dem. Idag blev det slagsmål och självklart var varken jag eller min kollega just i det rummet, men de andra eleverna ryckte in och särade på busarna. Bra där...

I kväll var jag hos min kompis Linda på underklädesparty, det var jättefina underkläder men alldeles för dyra just nu. Jag ska försöka spara pengar till att åka till Irland i april då har jag inte riktigt råd att köpa en Bh för 400 kr och trosor för 200 kr. Det blir inga pengar sparade då liksom. Men som sagt de var fina så lite sugen blev man ju.

Imorgon ska jag åka med Douglas klass till Cosmonova och kolla på filmen om rymden det ska bli kul. Jag har gjort tonfisksallad på Douglas begäran som vanligt. Jag vet inte om han har haft någon utflykt utan pastasallad. Det är tonfisk eller köttbulls pastasallad som gäller. Det är kul.

Nu ska jag hoppa i säng. Puss och kram och nyp i stjärten.

Inga kommentarer: