onsdag 21 januari 2009

Lite svammel från mig.

Jaha, då har man skaffat en blogg här oxå. Jag varnar för att jag är usel på att blogga men men... Jag har bloggat på en annan sida och när jag kommer på hur man gör för att länka till den ja då gör jag det.

Jag har börjat att träna på gym, det har gått jättebra men nu börjar jag att känna en downperiod, jag får liksom ingen att gå med mig. Alla vill gå direkt efter jobbet, men då kan inte jag. Sambon är borta 2 ggr i veckan de dagarna kommer jag inte iväg överhuvudtaget. Och de andra dagarna måste jag gå med ungarna på deras aktiviteter först, vilket gör att jag är inte fri att gå på gymmet förrns kl 18.-18.30 ungefär. Då har alla vännerna redan gått hem... :( Jag har min kära Michelle men hon är inte lika pigg på att träna som hon var i början. Det är synd för vi funkar så bra tillsammans. Om ni undrar vem Michelle är så är det min brorsdotter. Jag behöver någon som peppar mig igen HJÄLP!!!! Sen är jag ju så otålig, nu har jag tränat i en månad (jag vet det är lite) men jag vill se resultat, lite muskler vill jag ha, och det fort nu. Det behöver inte vara mycket men lite iaf.

Idag var jag iväg till Hockeymonkey (det är en hockeyaffär i Södertälje), med mina föräldrar och Douglas. Shit vilken affär jag vill börja spela hockey igen bara för grejernas skull. Vilka skydd wow alltså. Jag blev helt kär i den affären. Vi köpte en ny målvaktsklubba till D och en ny målvakts susp till honom. Han står i mål med en utespelarsusp och jag tyckte att den började bli liten, jag menar jag vill faktiskt bli farmor nån dag. Klubba och susp skulle han få i födelsedagspresent av mina föräldrar och jag köpte ett nytt underställ till honom.

Douglas blir 9 år på måndag shit vad tiden går fort, jag tycker fortfarande att han är min lilla skitunge.

Jag har varit hemma med min dotter Stephanie den här veckan, jag tycker inte om det just nu trivs jag kanonbra på mitt jobb och tycker att det är kul att gå dit. Men det kan vara bra att vara hemma oxå om jag bara inte låg alldeles för länge i sängen. Tänk vad jag hade hunnit med om jag bara varit lite piggare, fixa i D.s rum bla. Han har ett sånt tråkigt rum dels pga att vi vuxna har våra garderober där inne och att sambon har sin data där inne. Nåt måste göras för att få det mysigare. Nåt måste oxå göras i vårt vardagsrum, där har vi allt som hör ett vardagsrum till och vår 160 cm breda säng. Japp vi sover i vardagsrummet för att barnen ska få varsit rum. Vad gör man inte för de små liven?

Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen känner mig lite smått äcklig som ligger här i soffan utan att ha duschat efter gymmet.

Puss och kram och nyp i stjärten.

Inga kommentarer: