tisdag 27 januari 2009

Tränat bandy

Idag har jag träffat mina gamla hockeylag kamrater. Shit vad kul det var. Vi träffades på mitt jobb i vår gympasal, för att spela innebandy. Det blev lite bandy och lite spökboll. Vi blev 11 personer som kom och tränade. Efteråt sa Camilla att hon hade hela bilen full av saker till oss så det var bara att följa henne till bilen och titta vad det var. Jag kom hem med massvis av pepparkakor, massa kökshanddukar och några tefat (såna man åker i snön med). Lite grejer lämnades till jobbet och lite kom hem. Tack Camilla.

Annars har det inte hänt så mycket idag mer än att jag var med Douglas på hans träning och sen hem till mamma på middag innan jag fick springa ner till träningen.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Puss och kram.

Inga kommentarer: