torsdag 22 januari 2009

Är hemma.

Jag är hemma med min dotter idag igen, det blir att jag är hemma resten av veckan. Som jag sa hon är så konstigt sjuk hon är rätt pigg på dagarna men på kvällen då är hon dålig. Det är tur att man har disneykanalerna hemma, jag hade ju blivit galen annars. Igår somnade hon vid halv sju på kvällen och sov till halv nio i morse, det var skönt.
Det jobbiga med att vara hemma är att jag blir så lat. Idag klev jag upp ur sängen vid halv 12 bara för att sätta mig här vid datan. Jag skulle behöva städa upp i köket bla annat men jag tror att jag tar det sen. Varför göra idag sånt som du kan göra imorgon :)

Ikväll blir det ingen träning för mig. Uffe ska kasta dart, det är hans matchkväll så då är jag hemma. Men ikväll känns det rätt ok faktiskt, för jag tog i lite extra på gymmet igår så idag känner jag lite träningsvärk för första gången sen jag började träna där. Så det jag gjorde igår ska jag fortsätta med då känns det att man har gjort något.

Undrar vad man ska hitta på på lördag? Nåt måste jag göra med mina barn. Först har Douglas träning mellan 10-11.20. Efter det är det ju fritt fram att hitta på nåt kul. Det kanske blir bio på lördag, hmm nån som vet nån bra film som vi kan gå på med dem???

Nä puss på er jag kanske skriver mer senare. Kram

Inga kommentarer: