måndag 30 augusti 2010

Är lite osäker

Har tåget tuffat iväg eller står det fortfarande på stationen och väntar???

Om det har tuffat iväg så går det ju fler tåg...

Vill jag då hoppa på det då? Eller ska jag hoppa på om det nu står och väntar på mig inne på stationen???


Just nu har jag ett par tuffa beslut framför mig.

Det känns väldigt spännande, hur kommer jag klara det?
Vill jag det på riktigt? Eller är det bara en tanke som ligger och gnager inom mig?

Vill jag eller vill jag inte?

Det är det bara jag som kan bestämma och det är det som känns lite jobbigt...
Skulle vara skönt och bolla det med någon. Men eftersom jag är så hemlig som jag är kan jag ju inte säga något ännu... Men det känns som om det måste beslutas snart. Innan oktober iaf :)

Ja ja, hur det än blir så blir det säkert bra i slutändan. Tåg går kanske att hoppa av i farten också. Det gör det iaf på film ;)

Kram på er

Inga kommentarer: