söndag 29 augusti 2010

Stolt, igen....


Dottern spelade match idag. Eller ja, 2 matcher var det.
Den första matchen var hon utespelare båda halvlekarna. De förlorade med säker 15-0 :)
Den andra matchen var hon utespelare i första halvlek. Då gjorde hon mål... Mammas flicka gjorde mål. Åhh, vad jag blev glad :D Sen var det dags att vila sig lite. Då byter hon om och blir målvakt. Då kom brorsan förbi oxå. (Ni vet han som är målvakt...)
Så den andra halvleken var hon målvakt.
Han blev jättestolt och imponerad av sin lillasyster. Han tyckte att hon var jätteduktig.
När matchen var slut så var väl resultatet ungefär 10-1. Förlust igen. Men min dotter gjorde mål. Det enda målet :D
Ja, jag får skryta om det. Jag har en målvakts son. Vilket betyder att jag aldrig får glädjas åt att mina barn gör mål annars.
När vi skulle därifrån kom det fram en kille till oss. Vi vet vem han är men jag känner honom inte....
Han ropade på mig för vi hade gått förbi honom redan.
-Åsa, hon var grym idag. Jättegrym. Hon spelar jättebra, så om hon vill får hon jättegärna komma och träna med oss, 01orna.
Dottern är 02a.
Så nu ska hon även börja köra med 01orna. Kul!!!
Hur länge min dotter har spelat fotboll???
Hon har tränat sammanlagt 2 gånger och spelat match 2 gånger. :)
Jo hon hade en fotbollsvecka i somras oxå :)
Min dotter är GRYM!!!!!!!!!!!!
Ja, jag vet att det är fult att skryta, men ibland bara måste man få göra det. Så det så....

Inga kommentarer: