måndag 9 augusti 2010

Nu börjar det bli mycket igen...

Oj oj oj vad jag börjar känna mig stressad. Och då kan jag säga att jag fortfarande har semester.

Nästa vecka börjar jag jobba...
Då börjar även sonens fotboll igen efter sommaruppehållet och hockeysäsongen börjar.

Han kommer alltså ha isträning 3 gånger i veckan + att han fotboll 2-3 gånger i veckan. Snart börjar även dotterns fotboll efter sommaruppehållet. Och dum som jag är tänkte jag fråga henne om hon vill testa hockeyn i år igen. Nåt år kanske hon tycker att det är kul med hockey ju... ;)
Om ca 3 veckor börjar min hockey + att jag skulle vilja börja styrketräna igen. Tror nog att min rygg behöver det.

Till råga på allt detta så ska jag jobba heltid hinna ta hand om hemmet och vara en bra sambo oxå. Behöver jag säga att jag är lite orolig inför hösten???

Det kommer förhoppningsvis hända lite mer i höst som jag inte kan ta nu. Men om det sker eller inte får jag reda på om ca 2 veckor. Jag önskar och hoppas att det blir så iaf...

Ja ja, vila får man göra i graven. ;D

Inga kommentarer: