söndag 29 augusti 2010

Hur vecka 34 var

Veckan flöt på precis som den skulle. Ett litet missöde på torsdagen då jag glömde att hämta sonen i ishallen. Men han behövde bara vänta i ca 20 minuter extra innan jag kom... Dålig mamma? Javisst!!!!

Söndagens krock mellan båda barnens aktiviteter löste vi med att vi började med att cykla till ishallen. Där hann vi hjälpa sonen att komma iordning och prata lite med min extra familj. :) (Berättar om dem en annan gång) Sen tog jag och dottern cyklarna för att cykla till hennes match. Senare tog sonen cykeln och cyklade alldeles själv till oss. (Han börjar bli stor nu min lille pojk... )

Lördagen kom Vera över och hälsade på. Hon fick titta på medan jag storstädade mitt kylskåp. Jag var nog jättetråkig och ändå stannade hon och åt middag med oss. :)
På fredag kommer hon och bor med oss. :)

Ja det var väl vår vecka som fungerade nästan precis som den skulle :)

Inga kommentarer: