tisdag 10 augusti 2010

Jippie!!!!!!

Idag kommer mina troll hem.

Jag har saknat dem massvis. Dock inte lika mycket som jag brukar göra den här veckan. Kan nog bero på att jag jobbade den mesta tiden av den.

Jag önskar att de var här redan nu..

Imorgon ska jag och sonen iväg till ishallen. Vi måste testa de nya fina benskydden. sen ska han få testa ut ny plock och stöt oxå. De är nog inte nya, men man kan ju inte få allt. Han får ju ett par sprillans nya benskydd iaf... :)

Efter att vi har varit i ishallen ska vi se vad vi hittar på. Det beror på vad klockan är. Funderar på om jag ska hinna till golfbanan med pappa. Men det beror på tiden som sagt...
Jag och sambon ska nämligen ut på kryssning. :D

Det är i princip det enda som vi gör tillsammans på vår semester. Det kanske är därför som vi håller ihop. Vi semestrar inte tillsammans ;) Haha, det har bara blivit så under åren...

Ja ja, om nån timme eller två så är mina troll här. Får se hur snabbt de börjar fråga efter att få gå/ringa till en kompis... De lär ju inte vilja sitta i soffan och gosa med mamma allt för länge. De börjar bli stora.

Inga kommentarer: