tisdag 24 augusti 2010

Veckans schema v 34

Tänkte försöka att skriva upp veckans schema här. Mest för att mina föräldrar ska veta när deras barnbarn har match mm.

Måndag: Då var vi på Sonens ishockeyträning. Handla mjölk mm. Efter det så tyckte vi att vi kunde åka bort och titta på sonens fotbollsmatch. (Han var inte kallad till den.) Vi kom hem vid 20 ungefär så då blev det sängen direkt.

Tisdag: Idag var det inga träningar. Alls... Så vi åkte och gjorde ett pass åt sonen. Sen blev det läxläsning med honom. Eller ja... Jag tänkte hjälpa honom, men han bad mig att gå för jag störde honom... Dottern får jag ju hjälpa iaf. Än så länge...

Onsdag: Sonen har fotbollsträning 16.30-18.00 Vi är hemma vid 18.45. Läxläsning...

Torsdag: Sonen har ishockeyträning 17.30-18.20. Dottern har fotbollsträning 18.00-19.00
Ja, jag ska vara på båda ställena ungefär samtidigt. Men jag har en plan hur jag ska lösa det :)

Fredag: Sonen har fotbollsträning, 18.00-19.30. På långbro konstgräs. Sen blir det fredagsmys :)

Lördag: Sonen har fotbollsmatch. Samling kl 9.15 matchstart kl 10.00 Älvsjö IP Möter Enskede Vet inte riktigt vad som händer sen. Borde kanske åka ut till landet... :) Eller ska jag kanske ta och städa ur mitt garage lite???

Söndag: Sonen har ishockeyträning 9.30-10.20. Dottern har 2 st fotbollsmatcher efter varandra. Mot Rönninge/SalemSätra BP. Samling kl 9.20. Matchstart 10.00 och 10.40. Vilket återigen betyder att jag ska vara på två ställen samtidigt. Men jag ordnar det med. Vi cyklar för då kan sonen ta sig från ishallen till bollplanen själv...

Allt går bara man vill....

Som sagt det kanske inte är så spännande för er att läsa men skit i det då ;)

Kram på er...

Inga kommentarer: