fredag 20 augusti 2010

Inget på tv

Är hemma med sonen som har feber.

Det är riktigt tråkigt. Jag blir trött av att inte ha nåt att göra, samtidigt som jag har massvis att göra. Jag skulle ju kunna ta fram dammsugaren och dammsuga, jag skulle ju kunna ta och damma lite. Ja jag skulle kunna göra mycket men jag orkar inte....

Det är inget på tv. När det bästa som är på tv är sjunde himlen, ja då är det inte mycket på tv...
Då har jag ändå över 50 kanaler på tvn...

Just nu tittar jag på Så som i himmelen. Den är inte heller bra.

, jag vet att jag ville ha mer ledigt men inte att sonen skulle bli sjuk. För då kan jag ju ändå inte göra nåt roligt på "ledigheten".

Och nu missar vi sonens fotbollscup imorgon. Jag vet inte vem som är mest ledsen över det, han eller jag. :)

Inga kommentarer: