måndag 13 september 2010

Kryssning.


Kvällens outfit. :)
Ser ni vad fiiiint jag står med min högra hand?? Haha.
Trodde inte att det skulle vara så kul på resan som det faktiskt blev. Underbart kul var det. Var tom ute på däck och dansade. Ja det var ju såklart musik och fler folk än jag som dansade där. :)

Det här är kvällens första "ragg". Han började prata med mig redan vid trappan ner från Slussen. Trevlig farbror det där. Han kom fram till vårt sällskap under kvällen och pratade lite med min söta mamma.

De här skorna hade jag på mig. Hade jag vetat att jag skulle ha såna skor kanske jag kunde ha målat tånaglarna lite. Min kära svägerska fick ont i fötterna och jag sa att vi kunde byta skor med varandra. :)
Jag kan säga som så här: Jag är 185 cm lång utan klackar och jag har ALDRIG gått i såna klackar förut. Jag blev ca 192 cm lång nu istället. Men det gick alldeles utmärkt att gå, springa och dansa i dem. :)
Jag träffade en kille på dansgolvet som var 198 cm. Vi pratade och dansade en hel del. Jag tyckte inte att han var så himla lång. Tills jag sprang på honom dagen efter. Shit vad lång han var. Då var ju jag i mina gympadojjor igen :)
Jag ska nog köpa klackskor. Synd att alla mina kompisar är så korta. Men de får väl köpa ännu större klackskor då ;)


Magnus Carlsson var på båten och sjöng i nån timme eller så. Han är himla duktig. Fin att titta på oxå. :)














Ja mamma jag vet förlåt men jag kunde inte motstå. :) Tänk på att det var den här bilden som du lutade dig in i... :) Puss puss.
Ja, det är mamma närmast kameran, brorsan i mitten och brorsans vän. :)
Vi var 17 st som reste tillsammans och riktigt roligt hade vi.






Det här vill jag göra om. Det var kul som sagt. Kanske skulle försöka att få med tjejerna i laget på en liten kryssning :)

Inga kommentarer: