torsdag 30 september 2010

Har en dålig dag idag.

Jag känner mig väldigt nere idag. Tårarna kommer för ingenting...
Har mått sämre en tid nu. Det börjar bli dags att ta tag i det nu igen...
Jag har huvudvärk, vilket i kombination med trötthet brukar resultera i att jag känner mig väldigt nere. På det så saknar jag min son nåt grönjävulskt just nu. Inte blev det bättre av att jag fick ett sms om att han igår kväll hade haft hemlängtan. (Bara för en liten stund, men ändå...)

Jag vill ha hem honom NUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! :)
Eller ja jag kan ju vänta tills på måndag men vill att det ska vara måndag imorgon :)

Fast den här helgen kommer nog gå ganska fort. Vera kommer hit och ska bo här i helgen. Me like..
På lördag ska vi åka ut till Djurgården för att ta en höstpromenad. Ska bli riktigt mysigt.


Jag vill verkligen inte må såhär. Frågan är bara vad som behövs att göras??? Jag vet ju en del, men det verkar ju inte som om det hjälper riktigt för det har jag ju redan börjat rodda i. Eller så är det bara som så att jag ju självklart vill se resultat på en gång. Jag vill inte vänta och se...

Äh nu svamlar jag för mycket nu ska jag lägga mig istället. Natti natti....

3 kommentarer:

Anonym sa...

terapi vet du...

men det har jag ju redan sagt ett par gånger... tssssss.......

Hoppas du mår bättre snart.
Kramar från kusinen

Vera sa...

Me like tooooo! Och tänk så mysigt vi ska ha det på lördag :)och på all massage du ska få ;)
Tack för att jag får bo hos er!
Kraaaaaam

Åsa F sa...

Kära kusin.

Vet inte riktigt hur terapi kan hjälpa mot att jag saknar min son när han är borta. Eller att det blir förändringar på jobbet... ;)

Det var nog mest därför jag var lite nere häromdagen. Jag fick ju höra att sonen hade hemlängtan oxå vilket gjorde det värre för mig.

Sen saknar jag ju dig. Massvis...