måndag 20 september 2010

Lite less, och lite glad.

Just nu är jag lite less på allt här hemma.
Att behöva vara den som gör allt. Och ja då menar jag allt.
Jag tar hand om ungarnas skolgång (stackars barn), om deras träningar och matcher.
Jag städar, tvättar, handlar och lagar mat.
Jag är bäst helt enkelt.
Men det skulle vara skönt att få vara två om det, när vi ändå är två vuxna i familjen...

Nu har min kära mamma och min kära pappa fått nog verkar det som.
Pappa ringde upp mig och sa att de skulle ta en träning i veckan. Så redan på onsdag kommer min pappa att åka iväg på sonens träning. Tack så mycket. :)

Jag lovar att det uppskattas, även om det inte låter så. Jag har bara lite svårt att släppa kontrollen. Jag brukar alltid vara där. Men jag lovar att jag blir glad.
Nu kan jag börja packa för sonens Turkietresa... :)

Inga kommentarer: