söndag 19 september 2010

Idag gjorde jag en liten miss...

Har jag först skickat iväg sonen med en lagkamrat för att spela match. De vann med 5-0 :)
Direkt efter så åkte jag och dottern iväg för att hon skulle spela fotboll hon med. 2 Matcher hade hon. den första vann de och den andra förlorade de. Hon hade match igår oxå med 01 orna. De är alltså ett år äldre än hon. Det gick jätte bra. Hon höll 0 an den halvlek hon stod.

Idag när vi var på dotterns match var jag tvungen att smsa till sonens hockeytränare för att kolla när det var samling för matchen ikväll. Då fick jag som svar ett samtal från lagkamratens mamma att samlingen var nu och inte ikväll. Alltså kl 9.00.
Jag hade missat det totalt. Var helt säker på att det var ikväll...
Jag har alldeles för mycket just nu tror jag. Jag klarar inte riktigt att hålla koll på allt trots att jag skriver upp i kalendern med färgkoder tom.

Men men ingen skada skedd. Sonen är ju målvakt och det var den andra målvaktens tur att stå idag. Sonen skulle bara ha stått brevid. Så ingen fara på taket, men sonen blev lite besviken. :(

Istället mötte jag upp sonen på IP för att titta på när hans lag spelade P11 match i fotbollen. Den matchen var han inte kallad till.

Nu på eftermiddagen har vi varit i Skärholmen för att växla pengar till Turkpengar. Sonen åker ju till Turkiet om en vecka. Hur jag nu ska klara det. En vecka utan sonen...
Vi passade även på att köpa nya gummistövlar till dottern. Det behövdes så som de gamla läckte..

Ja ja nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen ska jag nog bara ta det lugnt ikväll trots att mitt hem ser ut som ett bombnedslag...

Och om jag vågar ta tag i vissa saker så kommer det hända grejer här ikväll. Spännande!!!!

Inga kommentarer: