tisdag 15 september 2009

På jobbet.

Är på jobbet just nu. Har en massa tonårsflickor som sminkar sig och gör sig fina för fotografering Killarna spelar biljard.

Hur kommer det sig att inga killar står och fixar med håret? Bryr de sig inte? Eller klarar sig frisyren som de gjorde i morse?

Rätt kul att se, flickorna gör sig fina för, vem??? Eftersom de hela tiden pratar om vilka töntiga killar som går i den här skolan.

Hoppas att ni förstår mig rätt nu... Men jag tycker inte att alla killar är så töntiga. Det finns killar som jag vet att jag hade varit dödligt kär i om jag var 15 år. De är nämligen så lik min stora kärlek C.... Jag var nog kär i C under alla 9 år vi gick i skolan tillsammans.... En del killar här påminner mig om honom. Ha ha

Tänk när man var runt 15, det var tider det. Fast allra bäst var gymnasietiden. Den var underbar. Skulle gärna göra om det...

Nu ska jag se om jag kan kasta ut mina tjejer så att jag kan gå och äta lunch.
Ha det bäst.

3 kommentarer:

Jag... sa...

Vet du vad jag tror (och hoppas), att de gör sig fina för sin egen skull :)

Anzo sa...

Skulle oxå lätt göra om gymnasie-tiden imorrn. Det var nice....

Daniel sa...

Gjorde mej alltid nätt för min lärare som jag var sååå kär i!