lördag 5 september 2009

Lite sommar

Vi var på Sveriges bästa ställe, Öland.
Jag älskar verkligen Öland. det är sååååååå fint där. Jag känner mig hemma där. Det är mitt smultronställe där jag kan känna mig lugn och bara vara mig själv. Både jag och D delar de känslorna. Vi båda fäller en liten tår när vi åker över bron till fastlandet igen. I´ll be back next summer. I promise.

Mina fina troll. De är med mig överallt känns det som. :) Jag gillar det. Även om de fick åka på en egen semester till Värmland i en veckas tid. Tillbringa lite tid med Farmor och farfar och farbror.


D sprang midnattsloppet i år igen. Han förbättrade sig 51 sekunder från förra året. Och procentuellt sett så förbättrade han sin plats med tror att det var 1 plats eller var det mer? Kommer inte ihåg riktigt. Duktig var han iaf.



D är riktigt laddad för att springa iväg.




S började i 1an. Hon har äntligen blivit stor. Det märks även på hennes humör. Snart 7 år och beter sig som 15. Hjälp!!





Jag fyllde år. 32 år för att vara exakt. Jag trivs med min ålder. Det sägas att man blir visare med åren. Jag längtar tills jag är 50, då kanske jag blir lika smart som D är vid 9 år... Allt han läser i skolan fastnar i huvudet på honom. Varför är inte jag sån. In genom ena örat och ut genom det andra..






Också från min födelsedag. Vi var på retaurang Korfu i Hägersten (Tror jag att det ligger iaf) Souvlaki med massa tzatziki. Mums!!!







Vi hade grillfest på jobbet. Min kompis Linda var ju också där, eftersom vi har blivit arbetskamrater sen en termin tillbaka. Nu har hon hand om min S på eftermiddagarna. Vi hade jättekul även om jag gjorde sorti tidigt. kl 21 för att vara exakt.








Jag och sambon åkte på 12 timmars kryssning och hade det mysigt.

Inga kommentarer: