tisdag 22 september 2009

Hockeyn igår

var helt ok. Det var skitkul. Det var inte så svart att hänga med och jag missade inte allt för många puckar. Visst det var en del passningar som inte gick hem men vaddå så har det ju alltid varit för mig. Det kändes inte som om det var 1 år sen jag spelade. Orkade gjorde jag med. Vi värmde upp med en ordentlig joggingtur och sprang tom efter träningen.

Midnattsloppet here I come... Eller kanske inte... Jo, jag, min brorson Linus och Yvonne ska springa nästa år hoppas jag. Vi har sagt det iaf.

Längtar redan till nästa måndag då jag får träna igen. Lite tråkigt bara att man är ju pigg som en mört när man kommer hem från träning även om klockan är 23.00. Sambon var inte lika pigg. Och då varmvattnet borta vid rinken inte funkar pga ombyggnad så var jag ju tvungen att duscha hemma. Äta, duscha sova... Fast jag hade velat läst ett tag men sambon tyckte att lampan störde lite.

Nu kommer det in elever till mig dags att jobba igen.

Ha det bäst, flodhäst... Kram

Inga kommentarer: