söndag 13 september 2009

18 minus???

Idag när vi var på väg hem från Ds fotbollsmatch så ringde sambon. Han ville ha cigg.
Snäll som jag är svängde jag in till kiosken. Jag bad om cigaretterna och en trisslott. När han tog fram lotten tittade han på mig och frågade om han kunde få se leg!!!! Jag vet inte hur gammal du är sa han. Jag svarade: Oj! Jag är 32 år, tog fram körkortet och visade honom det. Han blev röd i ansiktet den lilla söta farbrorn och bad om ursäkt. Jag sa inget till honom att min 9 åring och 7 åring satt i bilen och väntade, tänkte det kanske blir för mycket. Men jag tackade och sa hej då och gick därifrån med ett leende..

Så jag ser tydligen ut som min brorsdotter, ja hon är nämligen 17 år... Det ska jag säga till henne när jag ringer henne senare idag. Kanske ska fråga om jag får vara med ute och hänga i kväll? Hi hi då får hon nog dåndimpen...

1 kommentar:

Linda sa...

visst är det härligt när det blir så,, mig frågade dem på den kiosken om jag verkligen var 18 när ja skulle köpa cig ha ha ha