tisdag 29 september 2009

En djävul har flyttat in....


Min skrutta är verkligen världens underbaraste. Min skrutta har en liten djävul inneboende i sin söta lilla kropp. Den tar över henne totalt. Hon kan komma skrattandes mot mig, ge mig världens underbaraste kram och så helt plötsligt tycker hon att någonting blev fel. Kan vara att hon inte fick gå hem till sin bästis, eller att hon inte fick ta den där godisen som hon ville ha eller (ja här kan du hitta på en egen anledning för det gör hon.) Det finns alltid nåt som hon går igång på. Hon skriker, slåss och beter sig allmänt dåligt (och tror att jag ska ändra mig då. Vilket hon kan glömma)
Denna lilla djävul är en liten sak som jag inte gillar så värst mycket. Jag älskar min dotter.. Denna djävul vill jag bli av med, och jag är helt säker på att jag kommer att lyckas rätt bra med det. (Hoppas jag)
Denna lilla djävul heter TROTS!!!
Jag bli galen när ska TROTS försvinna. Känner ni någon TROTSutdrivare??? Jag kommer att lyckas det vet jag, men den här tiden som Djävulen TROTS har tagit över min dotter är riktigt jobbig.
Jag hatar TROTS vill bli av med honom (jo det måste vara en kille som håller på så här) gärna att han är borta i morgon bitti...
Så nu vet ni vem jag hatar.... ;)

Inga kommentarer: