torsdag 3 september 2009

Måste tyvärr

lägga ner bloggen ett litet tag. Jag hinner inte sitta vid datorn just nu. Det är alldeles för mycket med barnen och deras aktiviteter, när jag sen kommer hem är jag helt slut.

Jag trodde inte att jag som 32 åring skulle gå och lägga mig vid 21 tiden och somna ovaggad. Jag är helt slut hela jag. Inte blir det bättre av att jag drömmer så himla mycket på nätterna jämt heller. Jag vaknar alldeles för ofta, och vissa drömmar ligger jag och funderar över i 1 timme ibland. Det är inte så sunt, men kan man inte somna om så blir det ju så.

Ikväll är det simskola med S. Jag ska ta med D också så att han får öva lite på simningen så att den inte glöms bort. Tar även med mig min 15 åriga brorson. Det blir mysigt att få lite tid med dem i simhallen.

Kram på er och jag skriver så fort jag har tid och ork.

Inga kommentarer: