tisdag 8 september 2009

Har gjort om lite.

Tröttnade lite på det rosa. Jag älskar verkligen rosa, men ibland blir det för mycket.

Bytte bild också när jag ändå höll på. Teo en vän till mig, påpekade alltid när vi jobbade tillsammans att jag aldrig log på bilderna jag la upp. Jag ler kanske inte så hjärtligt på den här bilden heller, men jag visar tänderna. ;P

Bilden togs i somras på Öland när vi var uppe i Långe Erik, fyren som ligger på den södra udden. Det blåste storm där uppe, det var nästan så att man kunde lägga sig i vinden. Det var jättespännande tyckte barnen. Själv var jag bara orolig att barnen skulle blåsa ner, det är ju en bit till marken liksom....

Nu ska jag bara komma på hur sjutton jag ska få fram en besöksräknare eller vad det nu heter. Jag har försökt men det blir bara en vit ruta där... Jag får väl be mina vänner Yvonne eller Linda om hjälp.

2 kommentarer:

Anzo sa...

jag läser alltid din blogg..
du får visa mig sedan det där med besöksräknaren..

Kramiz

Linda sa...

Hej gumman, jag kan hjälpa dig på lördag :) puss puss