söndag 6 september 2009

Nu

har jag sagt till D att han måste skära ner på fotbollen lite. Det funkar vare sig för honom eller för mig att ha så mycket varje vecka. Han hade ändå 2 fotbollsträningar i veckan plus minst en match. Nu har ju även hockeyn satt igång vilket betyder 2 hockeyträningar i veckan. Det blev för mycket. Han hinner inte med några kompisar, vilket jag tycker är viktigt att göra när man bara är 9 år gammal och han är så trött. Han har aldrig förrut sagt ok när jag sagt åt honom att gå och lägga sig för att sova. Det är ju det enda bra med att han är så trött :)

Sen har ju S simskola en gång i veckan och showdans en gång. S provade på hockey igår, men efter 1 timme klev hon av och sa att det var inget kul. Synd. jag hade inte haft nåt emot en hockeyspelare till i familjen faktiskt. Nu ska hon få prova på fotboll istället så får vi se vad hon tycker om det.

Tänkte att jag ska ner i källaren idag och göra ett nytt försök att rensa lite. Vi får se hur det går.

Inga kommentarer: