tisdag 24 november 2009

Stor besvikelse.

Jag får fortsätta att bo i vardagsrummet ett par år till...

Jag vill verkligen ha en 4a här i vårt område. Nu den sista tiden har det varit 3 st lediga. Den ena kom inte ens ut för oss andra att söka. Den fick en kompis till mig eftersom hon separerade... Lite tråkigt för mig då jag bara gick och väntade på att den skulle bli ledig. Men så kan det tyvärr vara ibland.

En av de två andra anmälde jag mig inte på. Nu så här i efterhand så ångrar jag mig, men det är så lätt att vara efterklok. Men jag tyckte att den var lite för dyr.

Den sista den anmälde jag mig på, fick gå på visning. Men fick idag besked om att jag inte fick den. Besvikelsen är grymt stor. Det skulle lösa så himla mycket här hemma om vi fick en större lägenhet. Ett eget sovrum. Det tär lite grann på oss att sova i vardagsrummet.

Varför delar inte barnen på ett rum undrar ni säkert nu. Men det är inte så lätt. Mina barn är tyvärr som alla andra syskon och kan inte riktigt hålla sams jämt. Vi löste det som så att de fick varsitt rum.

Nu känns det som om jag måste börja söka lägenhet i ett annat område. Vilket jag absolut inte vill. Fan!!

1 kommentar:

Anzo sa...

åh, vad surt.....

Det finns 4:or i Huddinge oxå, tänk då skulle vi kunna sammåka till jobbet om morgnarna..

Bättre lycka nästa gång...

Puss