onsdag 25 november 2009

Känns inget bra just nu...

Chefen ska sluta, men innan han slutar om en månad så har han förberett oss på att det blir nedskärningar. Tack så mycket... Jag känner mig ganska säker, det finns minst 10 st som har blivit anställda efter mig, men då blir jag av med mina kära arbetskamrater/vänner... Elakt att säga kanske men hellre de än jag. Det finns speciellt en som jag vill ha kvar. En god vän till mig som jag ordnade dit som vikarie för ca 1½ år sen. Jag vill verkligen ha henne kvar.

Sen har det hänt andra saker på jobbet som jag inte kan ta upp här, men det känns bara jobbigt.

Lägenheten fick jag inte som sagt...

MEN min dotter är frisk igen. Hon ska till skolan imorgon. :)

Nu är det dags att julpynta. När jag började med att sätta upp julgardinerna idag så skrek min sambo rakt ut. Neeeeej!!!!!! Inte ännu. Jag vill inte...

Det är hockeymatch imorgon.

Så det finns allt lite ljusglimtar i tillvaron också allt är inte bara pest. Det känns skönt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Va go du är gumman,, men det blir inga nerskärningar till våren iaf.. Keep my head up high...

Puss o kram