måndag 23 november 2009

Halsfluss.


Ja inte jag, men min dotter har det. I helgen hade hon feber, men inte idag. Hon fick penicillin igår när vi åkte till Liljeholmens akutmottagning. Så idag är hon pigg. Vi åkte och handlade lite och jag passade på att köpa teskedsgumman till henne, så nu sitter vi här framför tvn och tittar på den. Jag kan inte riktigt förstå hur jag som liten kunde älska den men S verkar tycka att den är bra.

Nu ska jag som jag alltid gör när jag är hemma och vabar. Ja det är ju inte att ligga och slappa direkt utan jag ska bädda rent i sängarna, tvätta dammsuga och se till att det blir nån god middag ikväll...

Spelade match igår mot Ormsta. Hur det gick? Ja jag kan ju säga att hela vårt lag satt i omklädningsrummet tittade på varandra och frågade: Vad var det som hände egentligen????
Men resultatet känns oviktigt... Ha ha.

Inga kommentarer: