onsdag 25 november 2009

Lite gullgull...

Min fina dotter var hos min kära mamma idag. Hon har ju eller har haft halsfluss. Idag var det den sista dagen hemma. Hon har ätit medicin i tre dagar nu och är smittfri.

Oj, om mamma får se att jag har lagt ut en bild på henne här då blir hon nog ond på mig. ;) Jag menar det här är den bästa bild som jag har på henne, då kanske ni förstår att mamma hatar att vara med på bild... Men hon är den bästa mamma man kan ha. Ställer upp i vått och torrt. Tack mamma...


Min fina son gick hem till mormor och syrran efter skolan idag. De bakade småkakor som var helt underbart goda.
Min underbara far som precis som min mamma ställer upp i vått och torrt. Minst en gång i veckan tar han min son till hans hockeyträning. Och fortfarande trots att jag är gammal så kommer pappa på nästan alla mina matcher. Jag vet att om mamma mådde bättre i kroppen så skulle hon också komma på fler matcher.
Tack snälla mamma och pappa för att ni finns för oss jämt och ständigt. Vet inte alls hur jag skulle klara mig utan er.

Bilderna är gamla, men jag tycker att de är lika fina nu som då. :)



Inga kommentarer: