fredag 20 november 2009

Man är nog ganska knäpp

när man tänker på Facebook vad man än gör.

Igår på min match så råkade jag passa fel tjej. Jag passade till motståndaren som självklart fick friläge och gjorde mål.

Vad gör jag?
* Åker runt och slår klubban i isen?
* Åker runt och ber mina lagkamrater om ursäkt?

Nej, nej, jag åker skakar lite på huvudet åt mig själv och tänker: Hur ska jag skriva på Fb imorgon? Spelade match, gjorde en asssist, tyvärr åt motståndarna...

Är man inte helt knäpp då???
Statusen blev typ Jodå, vi vann över segeltorp. Jag gjorde ett mål och en assist. Tyvärr gjorde jag den åt motståndarna. Men vi vann med 4-3...

Och jodå jag tänkte allt på Fb när jag gjorde mål. Och när jag hade tänkt på att jag var knäpp som ens åkte och tänkte på sånt här under matchens gång.. Ja då började jag tänka på att det här måste jag blogga om. :=)

Nu ska jag titta klart på idol. Imorgon ska D köras till hockeybanan, kl 8.00 ska han vara på is... Snark, vart tog de där sköna sovmornarna vägen??? ZZZZZZZZ!!!!!!

2 kommentarer:

Zan sa...

hahah ja men vad a nytt?

tiihii

bra att ni vann ändå annars hade du nog legat risigt till.
puss på dig

Anzo sa...

ja, du är nog lika knäpp som jag är jag rädd för